середу, 27 січня 2016 р.

Викликали у військомат

- Чому спізнились? У вас у повістці написано "о 10-й годині", а вже за 11-ту.
- Форс-мажор. Магнітні бурі.
- Ви можете це довести.
- Можу, але у суді. Без суду ви маєте мені повірити.
- І що, ці магнітні бурі на вас так впливають?
- Ну, не я ж на них.
- Хто зна.
- Ну, мабуть, той, хто знає, у військоматі не чергує.
- Пане!.. Е-е-е.. Ви часом не офіцер?
- Я офіціант.
- Офіційно?
- Ні, офіціантно. Що у вас за порядки: варто мені на тиждень відмовитись від посту - і вже кожен бачить у мені офіцера?
- Я ж лише неофіційно висловив припущення.
- Двісті грам "немирівської" і пончик.
- Я вам не офіціант.
- Ви готові довести це у суді?
- Так.
- Я вже телефоную Тетяні Монтян.
- Хто така Тетяна Монтян?
- Це такий скажений адвокат, яку дуже дратують магнітні бурі і тупі офіцери.
- А може, не треба? (дістає з-під стола пляшку, два стакани і два пончики).
- Розливай.
(Традиційна українська процедура)
- Ну, що, в армії служити хочеш?
- Так.
- Не зрозумів.
- Головнокомандуючим.
- Ти що - з дуба впав?
- Я вже телефонуюю Тетяні Монтян.
- Та ж на цю посаду офіційно не призначають. Ця посада належить Президенту, якого обирає електорат.
- Тобто ніякі заслуги перед країною не рахуються, якщо це юридично не оформлено?
- Ну, так воно заведено.
- Тобто ви воюєте за Тетяну Монтян, яка тільки й мріє, щоб пересадити вас усіх по в'язницях?
- Бля... Що ж робити?
- Наливай, офіціант.
(Наливає)
- Та мені не шкода. Але я ж все таки офіцер.
- Це офіційно, розумієш. А в офійному полі рулять юристи, а офіцери в них працюють офіціантами. Розумієш?
- Тобто офіційно я офіцер, а фактично - офіціант?
- Ти не дуже вже й дурний офіціант.
(Наливає)
- А все ж таки: чи можу я якось стати офіцером?
- Фактично?
- Ну.
- Звісно. Але для цього треба пройти крізь пекло.
- Маєш на увазі стати учасником бойових дій?
- Не зовсім. Я маю на увазі, що тобі треба познайомитись із Тетяною Монтян.
(Задумався. Витягує з-під стола ще пляшку і ще пару пончиків. Мовчки розливає.)
- Е-е-е...
- Здачі не треба?
- Звісно. Завжди раді бачити. Постійним клієнтам - додатковий сервіс.
- Добре. Чувак, не унивай: все буде добре.
(Обнімаються, плачуть, співають "ще не вмерла", допивають, розходяться.)

Немає коментарів:

Дописати коментар