пʼятниця, 19 січня 2018 р.

Бідність - це потужний стимулятор колабораціонізму і дезінтеграційних процесів

  Бідність - це потужний стимулятор колабораціонізму і дезінтеграційних процесів. Бо ідейних людей - меншість. Більшість хоче виживати у цьому світі і, відповідно, мати для цього матеріальні ресурси. Якщо умови рідної держави не сприяють матеріальному добробуту, то більшість шукає собі іншу державу - чи на заробітки, чи в еміграції, чи, у випадку агресивно налаштованих держав, і до колабораціонізму. Мало людей бажає бути патріотом держави, в якій більшість живе за межею бідності.
  Але мова не тільки про Україну. Мова про те, що Україна виконала умови Будапештського меморандуму і, відповідно, інші країни-учасники угоди зкористалися вигодами від угоди, а Україна - не зкористалася вигодами від угоди, бо угоду було порушено.
  Варіантів, що відновили б честь учасників договору - з тих, звісно, хто піклується про честь - є два: жорсткий-збройний і збройно-м'який-економічний. Жорсткий збройний варіант полягаю у поверненні Україні ядерного статусу, і більше того - у допомозі Франції, Британії і Америки (США) (далі - ФБА) щодо відновлення ядерного статусу України з певними обмеженнями і контролем потужності і кількості зарядів і дальності ракет.
  Другий варіант - варіант економічного акцентування є менш конфронтаційним, але він полягає у глибокому економічному входженні країн ФБА в економіку України для її підтримки. Суть ідеї полягає у тому, що країни ФБА мали б взяти на себе ризики репарацій, які, можливо, будуть виплачені країною агресором Україні. Під репараціями тут розуміється компенсація економічних і моральних збитків, яких зазнала Україна внаслідок агресії РФ, понад повернення територій і вцілілого майна. 
  Проблема цих репарацій для України полягає у тому, що вони поки що гіпотетичні, а розбитий стан економіки і навіть закономірне падіння патріотизму внаслідоко цього - це проблеми цілком сучасні і проблеми дуже серйозні. Взяття ризиків репарацій полягає в укладені договору України з країнами ФБА (можуть і інші країни долучитись), що Україна отримує масштабне фінансування, а Україна зобов'язується повернути це фінансування з відсотками світової інфляції, але лише з репарацій і компенсацій від РФ. Тобто: якщо будуть репарації і компенсації від РФ - то кредитори отримають свої гроші назад, якщо не буде компенсацій - країни ФБА збережуть честь як країни, з якими можна укладати угоди.
  Що потрібно для такої участі країн ФБА. По-перше, потрібно цю участь хоча б запропонувати, створити якийсь відповідний фонд і його контролюючі органи. Запропонувати конкретну угоду: що фонд згоден кредитувати Україну під ті виплати, які Україна отримає в позовах проти воєнних дій РФ в міжнародних судах. Потім потім пропонувати конкретні програми. Це може бути фінансування певних державних програм по економічному розвитку. Може бути навіть дофінансування пенсійного фонду - і тоді посли ФБА можуть доводити до відома громадян України, що, наприклад, 20% їх пенсій наразі оплачують не платники податків України, а платники податків країн ФБА і т. д. В договорі також має бути обумовлено, що країни ФБА мають право контролювати адресність своїх благодійних внесків.
  Щодо стримування агресії РФ - це теж має бути ефективним, бо буде усвідомлення, що своїми воєнними діями проти України РФ безпосередньо не тільки протидіє Україні, але і економічно протидіє країнам ФБА.   Якщо влада України відмовиться від такої співпраці, то це має бути оголошено публічно. Але відмовитись можна лише від того, що запропоновано. І запропоновано на найвищому рівні.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар