Час посилення внутрішніх протиріч до
палаючого рівня — це час, коли Україна
має шанс пройти через ту фазу становлення
нації і державності, через яку пройшли
усі європейські країни — фазу релігійного
монархізму. Петро Олексійович мусить
визнати критичність моменту і або
погодитись стати світовим захисником
православної віри, батьком української
нації, або визнати лідера іншого. УПЦ
КП — як найбільш визначний і адекватний
виявник благочестивих поривань
українського народу — має зібрати
засідання Священного Синоду, а ще краще
— Церковний Собор стосовно запровадження
в Україні православної монархії, і в
першу чергу — розглянути кандидатуру
Порошенка — як найбільш близького до
поставлених перед країною завдань і
проблем. Вірянам інших вір це нічим не
загрожує, крім неможливості стати
монархом України. Ганебна
атеїстично-комуністична практика
відокремлення Церкви від держави, яка
була записана у конституцію під тиском
комуністичних батьків-безбожників
української держави має піти у минуле.
Бо
хто буде Мене та Моєї науки соромитися,
того посоромиться також Син Людський,
як прийде у славі Своїй, і Отчій, і святих
Анголів.
(Від
Луки 9:26)
Ми
просимо Бога допомоги — а соромимось
затвердження віри у Бога на державному
рівні.
Ми
надрукували святого Володимира на
грошах — а віри Володимира Великого
соромимось.
Чи
ж тоді даремно карає нас Бог?
Ми
мусимо в усьому довіритись ієрархам
УПЦ КП, крім одного — ми мусимо вимагати
від них негайного розгляду і затвердження
монархічного представника. Ми мусимо
заради цього вимагати від ієрархів УПЦ
КП відкинути усі демократично-язичницькі
забобони, які нав'язують нам вороги
України. Демократія — це добре, але коли
вона під добрим контролем — під контролем
Церкви і її зовнішнього — світського
представника, зовнішнього єпископа —
православного монарха. В сучасних умовах
масової психологічної обробки людей
новітніми технічними засобами масової
інформації і впливу залишати країну на
розсуд широких і дуже часто дуже далеких
від Церкви мас народу — це злочинна
безвідповідальність. Коли Бог закликав
Мойсея на служіння своєму народові, то
той не сказав "а, хай народ сам вирішує",
а спитав Бога, що йому робити. Так само
і Церква не повинна віддавати все на
волю мінливого народу, а мусить зі
смиренням звернутись до Бога, щоб дарував
їм вождя, який був би водночас і світською
владою, і затверджений Церквою. Церква
не мусить чекати, поки світська безбожна
чи єретична влада, чи чужинська Церква
визнає їх вождя. Та й у сучасних
демократичних владних інститутах, як
бачимо, все дуже нестійке і мінливе.
Тому Церква має затвердити свого
світсько-церковного лідера і без
погодження із демократичною владою. А
там вже хай собі кожен громадянин сам
собі вирішує — чи він визнає православного
монарха, чи не визнає. Бо навіть і при
узгодженні зі світською владою знайдуться
люди, які не захочуть визнавати такого
лідера по тим чи іншим причинам. І тому
чиясь незгода і навіть незгода світської
влади — це не поважна причина для того,
щоб не ставити православного монарха.
Єдине, що може цьому завадити, — це
недохристиянство, формальна і марнославна
віра без відповідальності і благочестя.
Немає коментарів:
Дописати коментар